reklamy googla

czwartek, 31 maja 2012

Historia w poszukiwaniu oc kalkulatora

Oczywiście poszukiwania zacząłem od wyszukania w wyszukiwarce frazy TUW, dzięki czemu dostałem się na stronę głównej firmy. I tutaj już na samymstarcie strona wg. mnie nie jest zbyt szczególnie zachęcająca do dalszych poszukiwań. Ale jak wiemy wygląd to nie wszystko. Przeszedłem odrazu do działu ubezpieczeń i powiem odrazu, ze strona ta nie tylko nie wygląda, ale także nie grzeszy ergonomią. Wszystkie informacje o ubezpieczeiach komunikacyjnych znalazłem w dziale ubezpieczeń samoistnych i wszystkie te informacje są zawarte na jednej podstronie. Na próżno jednak szukać tam TUW Kalkulatora OC, praktycznie przy każdym rodzaju ubezpieczenia jest króciutki tekst o ubezpieczeniu i link zachęcający do kontaktu z Regionalnym Biurem TUW. Podstrona dość sporo zawiera różnych ubezpieczeń aczkolwiek nawet nie są sensownie tematycznie poukładane, nie wspominając już o TUW kalkulatorze OC. Jak zwykle nie poddaję się na zwykłym poszukiwaniu kalkulatorą chodząc tylko po stronie firmy ubezpieczeniowej dlatego też chciałem skorzystać z wyszukiwarki, które posiada większąść firm ubezpieczeniowych jakie spotkałem na swojej stronie firmowej. Ku memu zaskoczeniu wyszukiwarki takiej nie znalazłem. Zwykle dając szans danej stronie firmy zawsze wyszukiwałem frazy kalkulator czy też kalkulator OC, AC, ale nie tym razem. Nie udało się znaleźć nic co by mogło przypominać odrobinę kalkulator stawki składki OC, AC TUW.

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem korzystanie z takiego kalkulatora OC https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ to bardzo fajna sprawa jeżeli zależy nam na uzyskaniu dobrego ubezpieczenia na pojazd. Ja już tak robię od kilku lat i jeszcze nigdy nie miałem sytuacji, aby jakaś polisa była dla mnie niekorzystna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wiele miejsc gdzie możemy takie kalkulatory znaleźć, lecz każdy z nich będzie liczył inaczej. Ja zawsze jeśli chodzi o ubezpieczenie OC korzystam z http://swiatubezpieczen.net.pl/ i jestem zdania, że wychodzi to znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezależnie od tego czy weźmiecie auto w leasing, czy kupicie na raty, to trzeba je jeszcze ubezpieczyć. Tutaj https://beesafe.pl/kalkulator-oc-ac/ macie porównywarkę ubezpieczeń, a nawet kalkulator, który polecam. Dzięki niemu szybko i wygodnie przejrzycie oferty od wielu ubezpieczycieli.

    OdpowiedzUsuń