reklamy googla

niedziela, 15 lipca 2012

Rekalkulacja OC TUW dla nabywcy

W przypadku nabycia pojazdu już ubezpieczonego w TUW (TUW, TUZ, Pocztowe) należy polise ubezpieczeniową przepisać na nowego właściciela. Sprawdzenia składki ubezpieczeniowej można dokonać w kalkulatorze TUW OC. Obowiązkiem każdego nowego właściciela pojazdu jest posiadać ważne ubezpieczenie OC na swój pojazd. Aby uniknąc problemów w przypadku kontroli drogowych przeprowadzanych przez policję sugerujemy jak najszybszą rekalkulację składki OC i wypisanie aneksu o przeniesienie polisy TUW OC na nabywcę.

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jest, że jeżeli mamy pojazd kupiony t faktycznie możemy zrobić rekalkulację składki. Ja jeszcze jestem zdania, że warto jest umieć wyszukiwać najtańsze ubezpieczenia OC https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/ dzięki którym możemy sporo zaoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znów słyszałem, że dzięki https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac można szybko i w łatwy sposób sprawdzić jak przedstawiają się oferty różnych firm ubezpieczeniowych. Wystarczy tylko wpisać potrzebne dane, żeby konkretną składkę wyliczyć. Między ubezpieczycielami są spore różnice.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niedawno usłyszałam o czymś takim jak kalkulator ubezpieczeń od swojej przyjaciółki. Podała mi namiar na tę stronę http://kompleksowaochrona.pl/ i sobie muszę dokładnie sprawdzić jak sprawa wygląda. Ona w każdym razie mówiła, że dzięki takiemu porównaniu znalazła nawet kilka tańszych ofert niż tą którą prezentował jej aktualny ubezpieczyciel

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń